Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Neporušené zboží je možné vrátit do 14 dnů od doručení v originálním balení. Na bankovní účet Vám bude vyplacená částka snížená o náklady na dopravu (v případě, že byl produkt personalizovaný bude částka snížena o tu část, kterou již nebude možno použít - např. dárkovou kartičku s vlastním textem, případně poplatek za macrame provedení).
Reklamace
Pokud jste dodržovali správnou péči o náramky a i tak došlo k narušení kvality (což mě velice mrzí, jelikož se opravdu snažím, aby zboží bylo vždy odesláno ve 100% kvalitě), tak máte nárok na reklamaci.
V obou případech mě kontaktuje emailem nebo přes IG/FB či kontaktní formulář.
Pro rychlejší jednání mi vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy/reklamaci pošlete spolu s fotografií případně poškozeného výrobku na email email. Na dalším postupu se spolu domluvíme.